Elisabetta Franchi – franczyza to świetny pomysł na własny, doskonale prosperujący biznes. Elisabetta Franchi to pewna siebie i nieco nawet prowokująca kreatorka mody pochodząca z Włoch. Urodziła się w Bolonii, w której mieszka do dzisiaj. Wychowana została samotnie przez matkę, ma czworo rodzeństwa.
Elisabetta Franchi swoją pierwszą firmę nazwała od imienia lalki, która była jej pierwszą modelką. Już na studiach pracowała w roli asystentki w sklepie odzieżowym, gdzie nauczyła się słuchać klientek i poznawać ich potrzeby. Był to ważny czas, który stał się fundamentem zawodowego sukcesu Franchi.
Włoska projektantka swoje pierwsze atelier otworzyła już w roku 1996. Sześć lat później postanowiła zmienić nazwę firmy sygnatując ją swoim imieniem i nazwiskiem. Marka stała się jej wizytówką i zaczęła odnosić sukces.
Ubrania z metką Elisabetta Franchi są niesamowicie kobiece. Wierna swoim upodobaniom stylistycznym i pamiętająca potrzeby swoich klientek, Elisabetta tworzy stylowe kreacje, które pięknie podkreślają kobiece walory, jednocześnie ukrywając to, co paniom się w sobie podoba nieco mniej. Podstawą każdej kolejnej kolekcji są te same kroje: wydłużające sylwetkę, bardzo dopasowane spodnie, podkreślająca kobiece kształty sukienka i skórzana kurtka.
Butiki Elisabetta Franchi znaleźć można niemal wszędzie. Znajdują się w największych miastach świata, między innymi w: Paryżu, Madrycie, Mediolanie, Dubaju, Hongkongu czy w Moskwie. Kreacje od tej włoskiej projektantki dotarły również do Polski, sklepy otwarte zostały na przykład w Poznaniu czy Warszawie.
Warto jednak, aby sklepy Elisabetty Franchi pojawiły się także w innych większych i mniejszych miastach w Polsce. Franczyza jest bowiem najprostszym własnym biznesem, który nie niesie ze sobą niemal żadnego ryzyka. W kwestii Elisabetta Franchi franczyza wystarczy zgłosić się do agencji GPoland, która jest jedynym reprezentantem tej marki w Polsce.
Franczyzobiorców monomarkowego sklepu Elisabetta Franchi czeka pomoc w obszarze doboru lokalizacji, wsparcie negocjacyjne przy ustaleniach warunków najmu, a także w wielu innych płaszczyznach, między innymi w wyposażeniu sklepu, jego projekcie, a także w naborze odpowiednich pracowników.
Najnowsze komentarze